Den webbläsare du använder stödjer inte alla funktioner som webbplatsen kräver. Du kan fortsätta surfa på webbplatsen men vi rekommenderar att du byter eller uppgraderar din webbläsare för att kunna ta del av hela webbplatsen.

Ok

Estrella

Innehållsmarknadsföring

Innehållsmarknadsföring

När man säger chips och snacks tänker de flesta på barnfamiljer som huvudmålgrupp. Många glömmer ofta den mer frekvente konsumenten, yngre män mellan 15 – 25 år. Vårt arbete med Estrella har inneburit att stärka Estrellas position i just den målgruppen. Som allt vårt innehållsarbete startade även detta med att skapa oss insikter. En av de insikter vi byggde upp innehållsstrategin på var att det inte räckte med att bara komma med nyheter och inspiration, vi behövde vara skarpare. Om Estrella skulle få en effekt behövde vi hitta ett sätt att kommunicera som passade in i målgruppens nyhetsflöden. Svaret blev humor. Vi har skapat samma kommunikation som en kompis hade kunnat dela, men med en twist av Estrella. Resultat har blivit över förväntan, målgruppen har ökat från ett 10-tal engagemang per inlägg till flera tusen.

Fler case

Gröna Lund

Strategi & medieköp

Läs mer

FRISKIS&SVETTIS

Vilken musik lyfter dig?

Läs mer

LG

Perfect black, perfect color

Läs mer

Peak Performance

Radical job

Läs mer

Kunder

Vill du jobba hos oss?

The Amazing Society har sedan starten haft en vision om att skapa världens bästa arbetsplats. Vi är helt övertygade om att bäst resultat uppnås när människor är passionerade och känner kärlek för sina projekt. Är du vass på marknadsföring? Upplever andra dig som en team player? Har du stenkoll på sociala medier? Lever du våra värderingar? Always inspire - Be brave - Master tomorrow!

Lediga tjänster

Kontakta oss